Ferie w Muzeum

Opis otrzymano pocztą elektr. 

Od: Rzecznik Muzeum Narodowe w Kielcech <rzecznik na s. mnki.eu>
Date: śr., 15 sty 2020 o 11:23
Subject: Ferie w Muzeum



Szanowni Państwo
Poniżej przesyłam ofertę ferii zimowych w Muzeum Narodowym w Kielcach
Z poważaniem
Urszula Kinder

Dawny Pałac Biskupów Krakowskich (27-31 stycznia) / Muzeum Dialogu Kultur (3-7 lutego)

Podczas zajęć uczestnicy będą poznawać kolejno fragmenty opowieści nawiązujące do dzieł sztuki znajdujących się w Galerii Malarstwa w Dawnym Pałacu Biskupów Krakowskich oraz na wystawie Od sacrum do profanum. Malarstwo i rzeźba w sztuce ludowej w Muzeum Dialogu Kultur. Omówienie historyjek ma na celu sprawdzenie spostrzegawczości, poziomu skupienia na tekście czytanym oraz zapoznania się z obiektami muzealnymi. Na zakończenie zajęć uczestnicy wezmą udział w warsztacie, podczas którego zostaną wykorzystane różne techniki plastyczne.

Dawny Pałac Biskupów Krakowskich, pl. Zamkowy 1

27.01 – Zimowa poszewka na poduszkę techniką graficzną

28.01 – Chatka przestrzenna zimową porą

29.01 – Czas na ferie – zegary ścienne

30.01 – Gliniany jeż

31.01 – Warsztat artysty – pejzaż zimowy na podobraziach

Muzeum Dialogu Kultur, ul. Rynek 3

3.02 – Album wspomnień

4.02 – Zimowa orkiestra własnej roboty

5.02 – Pan Mróz i Pani Mróz w warsztacie plastycznym

6.02 – Plecak na podróż – zimą i latem

7.02 – Fantastyczne zoo – makieta

Zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku o godz. 10, czas trwania ok. 1–1,5 godz., cena 7 zł od osoby za 1 warsztat, minimalna liczba uczestników 5 osób, maksymalna 30 osób, brak ograniczeń wiekowych

Rezerwacja telefoniczna:  tel. 660 957 875  (od poniedziałku do piątku, w godz. 10 – 18.00) lub e-mail: edukacja@mnki.pl

Muzeum Archeologiczne w Wiślicy, ul. Batalionów Chłopskich 2a

Ferie z Historią - Szlakiem Średniowiecznej Wiślicy

Lekcja muzealna ma na celu przybliżyć bogatą historię średniowiecznej Wiślicy. Spacer z mapą połączony ze zwiedzaniem zabytków, przeniesie uczestników w czasy średniowiecza, kiedy to miasto było u szczytu prosperity. Dodatkowo młodzież zapozna się jak prawidłowo czytać z mapy i czym jest kartografia.

Czas trwania ok. 1–1,5 godz., cena 5 zł od osoby, minimalna liczba uczestników 10 osób, maksymalna 30 osób, brak ograniczeń wiekowych

Rezerwacja telefoniczna:  tel. /+48/ 41 300 20 69, kom. /+48/ 730 729 200  (od poniedziałku do piątku, w godz. 10 – 18.00) lub e-mail: wislica@mnki.pl

Pałacyk Henryka Sienkiewicza w Oblęgorku, Aleja Lipowa 24

Nie samą pracą żyje człowiek, czyli jak Sienkiewicz spędzał czas wolny

Zajęcia rozpoczną się od prelekcji o pisarzu i jego dzieciach, o tym jak odpoczywali i spędzali wakacje, gdzie podróżowali, w czyim towarzystwie czuli się najlepiej.
Następnie odbędą się warsztaty dotyczące wymarzonej podróży przeprowadzone za pomocą różnych technik plastycznych.

Czas trwania ok. 1–1,5 godz., cena 4 zł od osoby, minimalna liczba uczestników 15 osób, maksymalna 40 osób, przedszkola i klasy I-III

Rezerwacja telefoniczna:  tel.: /+48/ 41 303 04 26 wew. 105, 664 384 069 lub e-mail: oblegorek@mnki.pl

 


--


---------------------------------------------------------------------------------

logo.gif
Rzecznik
Urszula Kinder
Muzeum Narodowe w Kielcach
tel. kom.
664457684
-------------------------------------------
pl. Zamkowy 1, 25-010 Kielce(..)


--

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Polish News Agency. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.



Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

POLISH NEWS AGENCY POLISHNEWS.PL
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.

Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.

Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.

Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.

Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych. 

Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone. 

Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)

W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf

Komentarze